Υπηρεσιακή Αλληλογραφία. Στοιχεία Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών.
(ΣΕΔΥ)

Στο χώρο της Δημόσιας Διοίκησης η επικοινωνία είναι ένας από τους κρισιμότερους παράγοντες που συντελούν στην εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία  της. Κυρίαρχη θέση στη διοικητική λειτουργία κατέχει η γραπτή επικοινωνία (αλληλογραφία), τόσο στο εσωτερικό της Δημόσιας Διοίκησης, όσο και με το εξωτερικό περιβάλλον (πολίτες, ιδιωτικοί φορείς, κοινωνικοί εταίροι). Η σύγχρονη τεχνολογία έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τη γραπτή επικοινωνία, καθώς πλέον είναι δυνατή η ηλεκτρονική σύνταξη των δημοσίων εγγράφων, καθώς και η ταχύτερη διακίνησή τους μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mail). Η προσπάθεια σήμερα προτυποποίησης των δημόσιων εγγράφων στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των παραπάνω και διασφαλίζει την εποικοδομητική συνεργασία, μέσα από την υιοθέτηση αποτελεσματικού κώδικα επικοινωνίας.

Το επιμορφωτικό αυτό πρόγραμμα προέκυψε από την ανάγκη για σωστή επικοινωνία, τυπική και ουσιαστική, ανάμεσα στα σχολεία μας και στις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες. Δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του Σχολικού Συμβούλου της 30ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής, κου Θεόδωρου Παρασκευόπουλου, στα πλαίσια της εκπαιδευτικής-καθοδηγητικής σχέσης με τους εκπ/κούς της περιφέρειας ευθύνης του. Περιλαμβάνει στοιχεία που αφορούν την επικοινωνία των δημόσιων υπηρεσιών. Ποιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει τον κανονισμό επικοινωνίας δημόσιων υπηρεσιών, που έχει εκδοθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών, ένα παράρτημα με απαντήσεις στα συνηθέστερα ερωτήματα σε θέματα του κώδικα διοικητικής διαδικασίας, στοιχεία σχετικά με τη σφραγίδα της Χάγης, καθώς και την πρόσφατη σχετική με την ηλεκτρονική επικοινωνία εγκύκλιο, η οποία απευθύνθηκε και στα σχολεία.